۱۳۹۰ اردیبهشت ۴, یکشنبه

بختیار پیرخضری : پیام تسلیت به مناسبت درگذشت بهزاد کاظمی

بختیار پیرخضری : پیام تسلیت به مناسبت درگذشت بهزاد کاظمی

ادای احترام به رفیق بهزاد کاظمی                                                                                                                                                              بسیار متاسف شدم از شنیدن مرگ نابهنگام رفیق بهزاد کاظمی .چند شب پیش که خبر بیماری او منتشر شد غم مرا فرا گرفت . خبر چه ساده میاید . بغضم را با یه کامنت در فیسبوک همراه  با درج خبر بیماری رفیق بهزاد گذاشتم. که به عنوان اولین برخورد و اشنایی با وی که خاطره ای شیرین برای من شد. اینجا هم درج میکنم. ( ( اینک اما غرق اندوهیم، از دست دادن هر کمونیست یک فاجعه است: با وجود اختلافات جزیی سیاسی که با رفیق بهزاد دارم وی را کمونیستی شریف و مبارزی با سابقه برای طبقه کارگر میدانم.اولین بار که دیدمش چند روزی بود که اومده بودم انگلیس. مترجم من  در دفتر وکیلم بود  . کیسمو به وکیلم ارائه می دادم که با جزییات رفیق بهزاد ترجمه میکرد. من نمیشناختم و اول  فکر میکردم از اون مترجمهای سلطنت طلبه ضد کمونیسته و فکر میکنه حرفهایی که میزنم الکیه و به خاطر کیسم میگم .  .کم کم متوجه شدم که نه ا نگار با مترجمهای دیگه که در زندان داشتم فرق داره. هم طرز برخوردش با من و هم اینکه اصطلاحات سیاسی و اسم احزاب رو دوباره سوال نمیکنه . مسائلی هم که من میگم همشون رو  خبر داره . تظاهراتها و مراسمهای کارگری . دانشجویی  . اول ماه می ها . 8 مارس و کلا رویدادها و تاریخهای ان  .کیسمو که به وکیلم ارائه دادم . واسش جالب بود.از دوران بچگی . نوجوانی. زندگی خانواده و ... .همون اولین روز اشنایی منو واسه نهار دعوت کرد بیرون کلی با هم گپ زدیم. همیشه بعد از اتمام کارمون در دفتر وکیل  منو به یه کافی شاپ که پاتوخ کردهای ترکیه بود دعوت میکرد .همش از مسائل و اوضاع جنبش کارگری در ایران میپرسید . )). . چقدر ساده هر چند ماه یه بار یک انسان مبارز و کمونیست را از دست میدهیم .با از دست دادن رفیق بهزاد کاظمی جنبش کمونیستی در ایران یک فعال شریف  خود را در کنار خود نحواهد داشت . ضمن ارج نهادن به مبارزات و تلاشهای بهزاد کاظمی عزیز درگذشت وی را به اعضای خانواده .رفقا و هم رزمانش در اتحاد بین المللی در حمایت از کارگران ایران و به جنبش کارگری ایران تسلیت میگویم  خودرا شریک غم این انسان مبارز و کمونیست میدانم . یادش گرامی                                                                                                                                                        بختیار پیرخضری                                                                                                                                              

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

لطفا پیغام خود را اینجا بنویسید